A korcsolyázás segíthet a fogyásban

Égesd a kalóriákat hóesésben! – Három mozgásforma, amit télen is gyakorolhatsz!

Az 5 leghatékonyabb kardiogép, amely segít a fogyásban ápr 09 0 Amikor elkezdjük a kardioedzést, sokszor tanácstalanok vagyunk melyik kardiogépet használjuk.

Futópad, szobabicikli, ellipszis tréner, taposógép talán a legismertebbek, de léteznek a korcsolyázás segíthet a fogyásban fajta kardiogépek is amelyekkel hatásos eredményt érhetünk el.

a korcsolyázás segíthet a fogyásban

Legtöbben azért kezdik el a kardiózást, mert fogyni szeretnének. Te tudod melyik az 5 leghatékonyabb kardiogép, amellyel elérheted a célodat? Futópad Az egyik leggyakrabban használt kardióeszköz a futópad.

a korcsolyázás segíthet a fogyásban

Hatékonyságát tekintve, ez kínálja a legtöbb lehetőséget tested terhelésére. A futás nagyon hatásos edzésforma, az egész testre hat.

Minden főbb izomcsoportodat megmozgat, kalóriát éget, javítja az állóképességedet és fokozza a vérkeringést.

Tegyük fel, hogy két lehetősége van, egy 30 perces edzés az edzőteremben vagy egy fél órás tollaslabda meccs, Ön melyiket választaná? Valószínű, a játékot választja, akkor is ha nem tud tollasozni. Azért, mert szórakoztató. Játék alatt nem kártyajátékot értünk, hanem valami olyan játékos formát, amely testmozgással jár. Miért is olyan unalmas a testedzés?

A professzionális használt futópadon való edzés a szabadtéri futáshoz képest a flex-deck rezgéscsillapító rendszernek köszönhetően, jobban kíméli az ízületeinket.

Viszont még így is nagyobb terheslét jelent a térdnek, izületeknek, mint akár egy elliptikus tréneres vagy szobakerékpáros edzés.

Szórakoztató edzési formák fogyáshoz | Egészséges fogyás | selye.hu

Használata nagyon egyszerű — a modernebb Life Fitness és Technogym futópadoknál az edzés sosem lesz unalmas, mivel többféle beépített program közül választhatsz. Kezdőként, csak egyszerűen válaszd a manuális beállítást: mennyi ideig, milyen sebességgel, milyen emelkedőn szeretnél edzeni, majd menet közben a nyilak segítségével még mindig szabályozhatod az edzés ütemét.

a korcsolyázás segíthet a fogyásban

A változatos lehetőségeknek köszönhetően az edzést teljesen személyes igényeidre szabhatod, amely segít a gyors és hatékony fogyásban. Szobabicikli A professzionális használt szobabicikli az egyik legkényelmesebb sporteszköz, amely kiválóan megdolgoztatja a láb és a fenék izmait.

a korcsolyázás segíthet a fogyásban

A szobabiciklin történő edzés, kiválóan alkalmas kalóriaégetésre óránként akár kalóriát is elégethetszamellett pedig szép formássá és szálkássá varázsolja az alsótest izmait. A látványos eredményekért azonban a megfelelő intenzitással kell dolgoznod. Nem elegendő az, hogy csak könnyedén tekersz, állítható szintekkel folyamatosan dolgoztatnod kell az izmokat.

Használata ízületkímélőbb, mint egy futópados edzés.

Égesd a kalóriákat hóesésben! – Három mozgásforma, amit télen is gyakorolhatsz!

A szobabicikliknek is létezik több fajtája, háttámlás, ülő, spinning… Legutóbbi cikkünkben már segítettünk, hogy hogyan válaszd ki a megfelelő használt szobakerékpárt? Taposógép A használt taposógép a szobakerékpárokhoz hasonlóan az alsótest izmait dolgoztatják meg a legkeményebben. A nők körében talán ez a legnépszerűbb kardiogép.

Ahhoz, hogy hatásos legyen az edzés viszont oda kell figyelni hogy helyesen végezzük a gyakorlatot.

a korcsolyázás segíthet a fogyásban

A legjobb pozíció a taposógépnél ha a törzsünk függőleges és legfeljebb az egyensúly megtartására használjuk a fogantyúkat. Ha meg tudjuk tartani az egyensúlyunkat, még intenzívebbé válik a mozgás. Próbáld csak ki mennyivel nehezebb! Amint támaszkodni kezdünk, csökken a láb terhelése, a pulzusunk pedig visszaesik. Térd- és egyéb lábízületi problémák esetén mindenképpen kérdezd meg kezelőorvosadat, hogy ajánlja-e a taposógép használatát.

Szórakoztató edzési formák fogyáshoz

Próbálj ki különböző intervallumokat és egy hihetetlen edzésben lehet részed. Ellipszis elliptikus tréner A taposógéphez képest, a használt ellipszis tréner már kevésbé hatékony a zsírpárnák ledolgozására. Legnagyobb előnye, hogy egyszerre mozgatja át az alsó- és a felsőtest izmait.

Életem eddigi legjobb fogyókúrája 1. rész BF

Extra túlsúllyal küzdenek, vagy rehabilitációs esetén kifejezetten ajánlott, mivel a korcsolyázás segíthet a fogyásban terheli meg annyira az ízületeket.

A sétáláshoz vagy a futáshoz hasonlóan stimulálja a szervezetet, ám mivel folyamatosan vezeti a lábat, így kevesebb erőhatást gyakorol rá.

Égesd a kalóriákat hóesésben! – Három mozgásforma, amit télen is gyakorolhatsz!

Kevesebb mozgáskoordinációt igényel, mint a futás, így biztonságosabb is annál. Mindeközben a rendelkezésre álló karok a felsőtestet is megdolgozhatják. Ezt nem kötelező használni, lehet a karokat mozdulatlanul is tartani a fogantyúkon.

Égesd a kalóriákat hóesésben! Pedig hidd el, nem csak tavasztól őszig érdemes órákat tölteni a szabad levegőn! Ne tartson vissza a nagy hó sem a mozgástól — íme, három szuper edzésforma télre! Javítsd az állóképességedet korcsolyázással! A korizás a tél egyik legszuperebb sportja: nemcsak edzésnek kiváló, de családi programnak is remek, hiszen a gyerekek is imádnak csúszkálni a jégen.

Tökéletes eszköz a testsúlycsökkentéshez, könnyedén el lehet érni vele az ideális pulzushatárt. Alacsony és mérsékelt intenzitású edzés kivitelezéséhez a legtökéletesebb. Az ellipszis tréneren végzett intenzív edzések hatására ráadásul igen gyorsan javul a szervezet állóképessége.

Az 5 leghatékonyabb kardiogép, amely segít a fogyásban

Emiatt azonban fontos, hogy amikor a szervezeted már teljesen megszokja az adott terhelési szintet, akkor növeld az edzések tempóját, hiszen csak így tudsz majd gyorsan és eredményesen fogyni. Kevésbé ismert, de annál hatékonyabb kardiogépek: wave, top, crossover A professzionális Wave három dimenziós mozgásra késztet, ami nagyon hatékony és ráadásul élvezetes.

a korcsolyázás segíthet a fogyásban

A használt wave elsősorban a láb és a fenék izmait formálja, a koordinációs érzéket fejleszti. A top a felsőtest forgató edzése kondíciódat, izomerődet, állóképességedet, valamint a külsődet egyaránt fejleszti. Segítségével bevonhatók és edzhetők specifikus izomláncok a forgó fogantyúk pozíciójának, a forgókar magasságának, valamint a teleszkópos karok hosszának változtatásával.

A CrossOver egyesíti az összes kardiógép előnyét egyben. Használata egyszerű és élvezetes fejleszti a koordinációs érzékét és a stabilitását. Bármilyen szintű edzéshez megfelelő. Használatával olyan alsó és felső izomcsoportok terhelhetőek, amelyek más fitnessgépen nem.

A kültéri testmozgás a hideg téli időben ugyanolyan fontos, mint a melegebb, tavaszias hónapokban. Sokan futócipőt vesznek, hogy még a reggeli napfelkelte előtt kocogjanak pár kört, vagy éppen a munka végeztével kicsit kieresszék a gőzt. Annak ellenére, hogy a hidegben való futás amellett, hogy átmozgatja az ember porcikáját, és üdítően hat a testre, vannak, akik nem kifejezetten kedvelik monotonitása miatt. Jó hír, hogy számos olyan téli mozgásforma van, amikkel rengeteg kalóriát égethetsz, miközben szellemileg is felfrissítenek.

Lehet, hogy érdekel