Fogyás gabonapelyhek. Öt dolog, amit nem tudtál a gabonapelyhekről | selye.hu, Legjobb fogyás gabonapelyhek

fogyás gabonapelyhek

A rohanó reggeleken általában behabzsolsz egy tálka gabonapelyhet tejjel?

fogyás gabonapelyhek

Ha nem a megfelelőt választod, nagyon mellényúlhatsz, és egészséges reggeli helyett csak rosszat teszel a szervezetednek.

Különösen igaz ez az extrudált, vagyis puffasztott termékekre, az édesített és színezett pelyhekre, amelyek hirtelen megemelik a vércukorszintet, ám hamarosan az visszaesik, így újra megéhezel.

fogyás gabonapelyhek

Nem ez azonban az egyetlen probléma! Miért nem jók a gabonapelyhek? A közhiedelemmel ellentétben nem minden gabonapehely egészséges.

fogyás gabonapelyhek

Az ízesített - csokis, mézes, kakaós - változatok rengeteg cukrot, ezzel együtt kalóriát és mesterséges anyagot fogyás gabonapelyhek. A puffasztás pedig egy olyan eljárás, ahol valójában a gabona molekulaszerkezetét módosítják.

Ebben a formában a glikémiás indexe is magasabb, tehát a cukorbetegeknek főleg vigyázni kell vele.

fogyás gabonapelyhek

A tápanyagtartalom is csökken ezzel a módszerrel, a nem természetes adalékanyag mennyisége viszont nő. Egészséges alternatívák Nemcsak teljes kiőrlésű, hanem teljes értékű gabonapelyhet keress a polcokon, amely tartalmazza a gabona korpáját és a magbelsőt. A búzából, rizsből és kukoricából készült pelyhek helyett válaszd inkább a rozsos vagy zabos változatokat, mert azokban jóval több nyomelem, vitamin és rost van.

fogyás gabonapelyhek

A normál változat mellett inkább a fitnesz szerepeljen többször a tányérodon, mert annak még a zsírtartalma is csökkentett.

Lehet, hogy érdekel