Égeti e a korcsolyázás a zsírt

Zsírégetés beizzítva, a szexi, energikus megjelenés már nem csak álom!
Írta: Gergelyfi Róbert A posztot elolvasva reményeink szerint mindenki kedvet kap majd ahhoz, hogy kipróbálja ezt a nagyszerű sportot, szabadidős elfoglaltságot.

A kültéri testmozgás a hideg téli időben ugyanolyan fontos, mint a melegebb, tavaszias hónapokban. Sokan futócipőt vesznek, hogy még a reggeli napfelkelte előtt kocogjanak pár kört, vagy éppen a munka végeztével kicsit kieresszék a gőzt. Annak ellenére, hogy a hidegben való futás amellett, hogy átmozgatja az ember porcikáját, és üdítően hat a testre, vannak, akik nem kifejezetten kedvelik monotonitása miatt.

Jó hír, hogy számos olyan téli mozgásforma van, amikkel rengeteg kalóriát égethetsz, miközben szellemileg is felfrissítenek. A sportolni vágyók kiszolgáltatottabbak a téli időjárással szemben, hiszen a hideg hatására a vérerek beszűkülnek, ami miatt nem képes a test megfelelő mennyiségű oxigént szállítani a sejtekbe és az izmokba, így nagyobb a sérülésveszély is.

A test hőmérséklete a hideg hatására lejjebb megy, amely jelentős singulair fogyás jár, így jobb, ha a kinti mozgásformát nem a mínuszokra időzíted. Ha mégis így teszel, mutatjuk, hogyan csináld.

Nem kell rögtön erőgépekkel kezdeni. Nem kell erőgépeken megszakadnunk, ahhoz, hogy zsírt égessünk. Épp ellenkezőleg: optimális zsírégető a túrázás, a kocogás, a korcsolyázás, a trambulinon való ugrálás, sőt még az ablaktisztítás, a kertészkedés és a lépcsőmászás is. Az úszás és a kerékpározás csak akkor segít hatékonyan, ha nem széllel, vagy áramlással szemben dolgozunk, hanem alacsonyabb fokozatra kapcsolunk.

Téli mozgásformák, amelyek remekül égetik a zsírt A hideg időben való mozgáskor a réteges öltözet és az orron át való lélegzés javasolt, mert így a levegő gyorsabban felmelegszik, mire a tüdőbe ér. A bemelegítést ne maradjon el - ezt otthon is elvégezheted - és mindig igyál elegendő folyadékot edzés előtt és után is.

ac és fogyás rsp igaz fogyás

Korcsolyázás: kcal A téli szezonban az egyik legnépszerűbb mozgásforma a korcsolyázás, amellyel főként a farizmokat, combokat és vádlit lehet megdolgoztatni. Síelés: kcal A mozgásforma amellett, hogy remek kondíciót ad, minden porcikádat átmozgatja, így remek alakformáló.

egyszerű módja annak, hogy legyőzzük a zsírt lefogyhat a 60- as éveiben

Egy átlagos testalkatú ember intenzitástól függően óránként kalóriát éget el síelés vagy snowboardozás közben. Utóbbi az egyensúlyérzéket is remekül fejleszti.

tren ász zsírégető kontroll diéta

Lehet, hogy érdekel