Hogyan éget zsírt az alsó testre

hogyan éget zsírt az alsó testre

Zsírégető alsó test

A legjobb gyakorlatok a TV-nézés közben by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Ha nincs időd az edzőterembe menni hogyan éget zsírt az alsó testre vagy ha csak utálsz az edzőterembe - ne aggódj. A testsúlycsökkentési tervnek nem kell szenvednie, csak azért, mert a kanapét az egészségügyi klub felett választja.

Vannak olyan gyakorlatok, amelyeket TV-nézés közben kell tennie. Legfeljebb kalóriát égethet kedvenc programjaid alatt. És neked még nincs szükség drága felszerelésre. A kalóriák égetése mellett más előnyök is élvezhetők, ha tévénézés közben gyakorolsz. Ha kereskedelmi szünetek alatt dolgozik, kevésbé valószínű, hogy elindul a konyhába a rágcsálnivalókért.

És a nélkülözhetetlen éjszakai snacking nagy szerepet játszik a súlygyarapodásban.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Tehát ragadd meg a távvezérlödet, keverd bele a kedvenc műsorodba, fogyás pozitivitás készen állsz arra, hogy robbanj valamilyen zsírt. Az edzés úgy van beállítva, hogy erőteljes mozgásokat végezzen a reklámszakaszok alatt és pihenjen, miközben a műsorod van. Tehát hogyan kapcsolódnak össze a kalóriák? A legfrissebb Nielsen adatok szerint a televíziós műsorok többsége 15 perces és 38 másodperces adási időt tartalmaz minden televíziós óra alatt.

Ha esténként három órát nézel a TV-vel, és mindegyik kereskedelmi szünetben mini edzést végez, akkor a gyakorlat ideje 45 perc alatt tart. A fontos edző kb.

Rávenni valakit fogyni Rávenni valakit fogyni

Továbbá erőt, izomépítést és rugalmasságot javít. Mielőtt elkezdi a gyakorlást, győződjön meg róla, hogy elég egészséges a kemény edzéshez. Szintén meg kell tisztítanod egy olyan területet, amely elég nagy ahhoz, hogy kiterjeszd a karjaidat, és előre és hátra ne essen bármit.

Természetesen kisebb mozgást is végezhet a bútorok befogadására, de több kalóriát éget, ha teljes testét használja, és mozgásait nagy és erőteljes.

Ha van egy pár súlya, fogd meg őket. Amikor először csinálod a TV edzést, tedd súly nélkül.

Felsőtest vékony alsó testzsír

Ha úgy érzed, hogy extra kihívásra van szüksége, adj hozzá súlyokat a felső és alsó testgyakorlatokhoz.

A tévés edzés nem különbözik egymástól. De a felmelegedésnek nem kell intenzívnek lennie. Valójában, ha a nap nagy részében aktív volt, a test már készen áll a mozgásra. De annak érdekében, hogy az izmok készen álljanak, öt percet veszel a műsor elején, hogy finom testmozgásokat végezzen. Léptethet a helyére, felkelheti és lefelé lépcsőzetbe tehet, vagy akár házimunka-takarítást is végezhet, ami extra kalóriát éget.

Amint az izmok melegek, teste kész arra, hogy zsírt és kalóriát éget. Az első kereskedelmi szünetben meg kell tennie a sokféle változatot.

  • Súlycsökkenés emfizema miatt
  • Zsírégető alsó test Reka Cosmo a legjobb hely a fogyás mérésére Abortusz mellékhatások fogyás a kő súlycsökkenése, a nők 10 testzsírt veszítenek egészséges fogyás morbidly elhízás esetén.
  • St36 a fogyás kódja

Ez a gyakorlat feszesíti és hangosítja a combjait, a glutátokat a seggéta borjakat és még az abszolút is. A harcművelés emeli a pulzusszámát is, hogy több zsírt és kalóriát égessen. Kezdje a testsúlygyűjtés nélkül, majd add hozzá, ha úgy érzi, hogy nagyobb kihívásra van szüksége. Az első kereskedelmi lépésben előretekercsel képenmajd lépjen hátra és kapcsolja a lábakat. Tegye ezt az első reklám teljes időtartamára. Ez valószínűleg 30 - 60 másodpercig tart.

A második kereskedelmi lépésben az oldalra, ahelyett, hogy az első. Észre fogja venni a belső és a külső comb izmainak erősebb működését.

hogyan éget zsírt az alsó testre

Amikor új reklám jön be, lépjen hátra az oldal helyett. Ha a szünetben több mint három hirdetés van, akkor kezdjük el az elülső lökhárító sorozatot és folytassuk az egyes sorozatokon keresztül.

Rávenni valakit fogyni

A lengéscsillapítások minden egyes csoportjában győződjön meg róla, hogy a vállak a csípőik tetején maradnak, így soha nem érzed, hogy a mozgó láb felé hajol. És próbáld meg megtartani az első térdet a lábujjaid helyett, nem pedig előttük. Gondolja, hogy a push-up túl kemény? Ne aggódjon.

hogyan éget zsírt az alsó testre

Rengeteg variáció van, ami segíteni fog abban, hogy erősebbé váljon, hogy végül hogyan éget zsírt az alsó testre formában végezze el a teljes nyomást. Ha még soha nem csináltál felsőtestet, kezdd el a push-up-ot a falhoz. Álljon két méterre egy szilárd falról, és tegye a kezét a falra a vállmagasságig.

Ezután hajtsa meg a karjait, hogy a mellkasát a falhoz közelítse. Ez egy alapvető felfelé irányuló mozgás álló helyzetben. Zárja le a gyakorlatot úgy, hogy a testét távolítja el a falról. Próbáljon legalább 10 ismétlést végrehajtani.

Éget zsírt alsó test

Miután elsajátítottad a fali felhúzást, érdemes egy hajlékony nyomást végezni. Használd a kanapádat, vagy egy masszív asztalt a bázisodnak, majd tolja fel a testtömeget felfelé és lefelé a bázisról. A lejtős nyomások megerősítik a vállakat, és elkezdenek kapcsolódni a hasi izmokhoz. Ha legalább tíz hajlékony felhúzást végez, akkor jó a padlón lásd fent.

Lose Belly Fat But Don't Make These Mistakes

Ehhez a felsőtest-edzéshez tegyél legalább tíz ismétlődést a felfelé irányuló változatod alatt minden egyes reklámban. Ez lesz a televízió edzésének legegyszerűbb része, de nem a legegyszerűbb. A sovány, szűk, erős abszolút készítéséhez egy alaptestet és néhány változatot kell elvégeznie.

hogyan éget zsírt az alsó testre

Megteheti az alapvető deszka gyakorlását a súlya a kezedben képenvagy csinál egy deszkát a súlyod a könyökén. Fogja meg a helyzetet, anélkül, hogy a csípőjét a padlóra dobja.

Lehet, hogy érdekel