Kettlebell gyors fogyás

Kettlebelledzés: erő,fogyás,zsírégetés,gyors eredmény | Kettlebell, Fitness professional, Fitness

Még több termék Deadlift Az alapedzés részét képezi a deadlift. A kettlebellt tedd le kis kettlebell gyors fogyás magad elé, majd a combot hajlítva, egyenes háttal fog meg, és továbbra is tartva az egyenes hátat emeld fel. A sarkak nem emelkednek fel a gyakorlat közben, a fenék megy hátra.

kettlebell gyors fogyás

A kettlebellt a fogantyú közepén kell megfogni, majd felemelni, nem felrántani. Lényege, hogy nem lendületből, hanem izomból kell emelni a kettlebellt. Ekkor főleg a mellizmok dolgoznak, de a váll, törzs, comb és hasizom is használatban van. A hát végig egyenes, a karok a vállig emelkednek. Figyelj, hogy a gyakorlat végén kettlebell gyors fogyás emelj.

Fontos, hogy az eszköz szorosan helyezkedjen el a karok között guggolás közben is.

1. gyakorlat: Kétkaros harangozás

Vállszéles terpeszben kell végezni a gyakorlatot, a hát fogyás amenorrhoea egyenes, nem szabad nagyon bedőlni. Érdemes 2x10 mozdulattal kezdeni.

  • Kettlebell gyakorlatok Kettlebell edzés, girya, crossfit,kettlebell edzés nőknek,kettlebell edzés videó Engedjétek meg, hogy elmeséljem a történetem arról, hogyan fogytam le gyorsan A Kettlebell gyakorlatok égetik a legtöbb kalóriát a legrövidebb idő alatt A kettlebell gyakorlatok égetik el a legtöbb kalóriát a legrövidebb idő alatt többet, mint a futás.
  • Fogyás las cruces nm
  • Két gyakorlat, amivel gyorsan fogyhatsz
  • Kettlebell — a hatékony zsírégető edzés?

A mozdulat közben főleg a farizmok, a törzs és a hasi oldalsó izmok dolgoznak. A földről elemelve, a lendületet kihasználva vidd a lábak közé a bellt, majd a farizmok összeszorításával és a karok erejével lendítsd előre.

Fontos, hogy nem emelni kell az eszközt, hanem belengetni, és a csípő előrelendítésével mozgatni. Eközben a csuklónak nem szabad megtörnie. Haladóbb változat az amerikai swing, amikor a fej fölé viszed az eszközt.

Kettlebell Basic Training Workout For Total Body Sculpting

Kezdetnek 2x10 mozdulat elegendő. Fontos, hogy gyakorlat közben a fej előre néz, a térdhajlításnál a fenék kerül hátrébb, a fej egy vonalban marad a lábakkal. A kettlebellt a lábak pepsi max a fogyáshoz egy 8-ast leírva kell adogatni egyik kézből a másikba.

kettlebell gyors fogyás

A gyakorlatot mindkét irányba érdemes elvégezni, mozdulattal ajánlott kezdeni. A lábak egyenesen maradnak, a törzs sem fordul el adogatás közben.

2. gyakorlat: Térdhajlítás

A kezdetekben ebből elegendő mindkét irányba mozdulatsor, a terhelhetőség függvényében lehet növelni a számot. Vedd az egyik kezedbe a súlyt, állj egyenesen, majd indítsd el a mérlegállást, a másik térdet enyhén behajlítva.

A hátadat tartsd egyenesen, ne hagyd beesni. A térd vonaláig vidd a súlyt, majd egyenesedj fel. Figyelj oda, hogy a csípő ne forduljon ki. Ha ez nehéz, a láb maradhat hajlítva is.

kettlebell gyors fogyás

Mindkét oldalra 15 ismétlés ajánlott az elején.

Lehet, hogy érdekel