Tud égetni a zsírt helyben, Elérhetőség

tud égetni a zsírt helyben

A kulcsszó: egészségesen és természetesen fogyni a Te korodban

Ilyenkor zabálják fel a bennük tárolt cukrokat, glikogént, zsírt! Edzés után pedig erősen fogékonnyá válnak ezek pótlására!

A különféle diétáknak manapság se szeri, se száma. Gyakorlatilag ömlik ránk a tutibbnál tutibb fogyókúrás módszerek özöne, csak aztán gyzze kiválogatni az ember, melyik hasznos, és melyik az, ami szemre élbl kukába való, vagy esetenként veszélyes elmebeteg agyszülemény. Vannak "tudományosan" megalapozott módszerek, vannak "bevált" sztárdiéták, vannak olyanok, melyekben sokan hisznek de igazából senki nem fogyott le tlük tartósanés vannak, melyek csakugyan mköd modellek. Hiszed, vagy sem, mindegyik diétában, ami a testsúly csökkentését célozza, akad egyetlen közös tényez. Igen, talán nem hinnéd, de a káposztaleves diétában, a norbi ápdétben és egy testépít versenydiétában van egy közös momentum: mindegyikben kevesebb energiát kell bevinni a szervezetbe, mint amennyit az elhasznál.

Ha edzés utáni fél órában nem eszünk, hanem hagyjuk, hogy a testedben lévő tápanyagok tovább égjenek, akkor könnyebb a fogyás. Fontos, hogy edzés előtt 1, másfél órával ne együnk a hányás veszélye miatt. Fogyókúrázóknál a heti edzés ajánlott és mivel a fehérjebeviteled megvan, így a zsírod és a cukor ég ki legfőképp, minimális izomveszteség a csökkentett kalória tartalmú étrend miatt van, de nem vészes, járulékos veszteség!

A szálkásító étrend összeállítása

Egy kombinált, maximális zsírégetést előidéző edzés 4 részből áll, egyiket sem lehet elsunnyogni!!! Egyben fel is készítjük őket a későbbi használatra. Fontos, hogy ne legyen megerőltető, folyamatos legyen, laza könnyed mozgás, minden később használatos részt megmozgatva, bemelegítve. Jó bemelegítésre a helyben séta, lassú helyben kocogás, csuklókörzés, karkörzés előre, helybenjárás, oldalemelés, pár guggolás, apró súllyal a kar izmainak megmozgatása és ezek kombinációja.

Ilyenkor tud égetni a zsírt helyben hajszálerek kezdenek kitágulni, és enyhén növekszik a testhő és a pulzus. Súlyzót, vagy testsúlyt használó edzés: Ez a legfontosabb a diéta mellett, hogy fölösleget veszíts! Ilyenkor ég ki testünkből a legtöbb glikogén, és a test, az izmok először mindig a glikogént zabálják föl főként, aztán a zsírt.

A jól megdolgozott izomzat később nagy segítségedre lesz az anyagcsere gyorsításában! Ennek időtartalma max perc a jobb kondíciójúaknál, és az egész testet mozgassa meg, főként a nagy területű izmokat. Az összetett gyakorlatok a legjobban ennek eléréséhez, mint fogyás cpa ajánlatok a fekvőtámasz fajtái, guggolás, hátizomgyakorlatok.

5 ok, amiért a gyaloglás a zsírégetés királya

Ne hanyagoljuk el a karok edzését se, mert erősebb karok nélkül nem fogsz fekvőtámaszokat nyomni, és aki abban hisz hogy csak napi felüléssel fogyni fog hasról az csak az idejét pazarolja!!! Ezek segítségével erősödik a szív, a tüdő légzőizmai, javul a keringésed, a vérellátásod, oxigénszállításod, csökken a vércukrod, gyorsul a tápanyag felhasználás és emellett kiváló stresszoldó is!

Az első edzések kezdőknek nehezek, mert még nincsenek hozzászokva, hamar fáradnak, de nem kell csüggedni, a test nagyon alkalmazkodóképes és kis idő alatt megszokja, lehet első edzésen csak 6ot tudsz guggolni a súlyoddal, de az 5.

Ne feledd, hogy ez csak egy inger, nem izomnövelő tevékenység, izmot a bőséges tápanyagbevitel okoz, diétás étrend mellett neked az arányaid alakulnak át és feszesebb leszel.

Heti x edzzünk rögtön a bemelegítés után. Jobb úgy csinálni, hogy ne folyton egymást követő napokon edzünk, hanem legyenek közben pihenőnapok is! Fáradékony vagy az elején, nem bírod az edzést? Természetes dolog, de apró trükkel növelheted az erőd.

Lefogyni könnyen és egészségesen?

Fontos, hogy jól tanuld meg a légzést, mert sokkal kitartóbb és erősebb vagy, ha jól lélegzel. Orrodon beszív, nagylevegő, de ne teljes tüdőt megtölteni, aztán szájon át kifúj. Edzésen fontos hogy betartsd a pihenőidőd, mert ezáltal fenntartod a pulzusod a kívánt szinten.

Súlyokkal való edzéskor magas pulzuson dolgozol, kapkodod a levegőt, zihálsz, de ég a cukor, és kis mértékben a zsír, aerob munkánál, már alacsonyabb az intenzitás, a légzési sebesség, és könnyen ég a zsír. Aerob edzés: mivel sok glikogént égettél el iménti súlyzós, vagy saját súlyos edzésed alatt, most jön a támadás a zsír ellen! Előbb mindig a cukortól kell megszabadulni, aztán a zsírtól!

tud égetni a zsírt helyben

Az aerob munka jóval könnyebb, lábmunkán alapuló monoton, lehetőleg megállás nélküli mozgásfolyamat, ami kimondottan jól égeti a zsírt! Ez legyen 20 perc, folyamatos, megállás nélküli mozgás. Fontos, hogy a zsírégető tartományban tartsd a pulzusod, ami percenkéntha mégis pihenés szükséges, tarts szusszanásnyi szünetet, aztán mozgás tovább.

Felturbózott intervall edzés

Az aerob munkát ne közvetlenül a súlyzós edzés után végezzük, hanem perccel utána, hogy kissé pihenjünk. Honnan tudod, hogy mennyi a pulzusod éppen? Pulzusmérő órával lehet folyamatosan mérni, akinek nincs, az is szabályozhatja egy jól bevált tapasztalatommal: figyeld a légzésed sebességét, ha alapállapotú légzésedhez képest csak kevéssel gyorsabb az aerob munkád közbeni légzéstempód, akkor az kevés, és ha már majdnem őrülten kapkodod a levegőt, az már sok.

tud égetni a zsírt helyben

A kettő közt kell legyen! Itt is orron be, szájon ki kell fújni a levegőt, és nem fordítva. A mozgástól úgyis növekedik a pulzusod, a légzésed, márcsak el kell találd a neked megfelelő tartományt, ne kapkodd a levegőt, az már nem zsírégetés, hanem kardió munka.

Mennyi zsírt tudsz igazán egy hónap alatt égetni?

Az aerob munka tud égetni a zsírt helyben, folyamatos, lehetőleg megállás nélküli max fél órás, pulzus és oxigénfelhasználás növeléséről szól! Aerob edzéshez jó az erőltetett gyors tempójú séta, lassú kocogás a szabadban, vagy futópadon, esetleg egy helyben a szobában én ezt csináltamlépcsőzés megállás nélkül, biciklizés.

Ügyelj, hogy szinten tartsd a pulzusod, ne legyen se több, se kevesebb, jól lélegezz és kevésbé fáradsz el. Nyújtás: ez az edzés levezetése, pár perc csak.

tud égetni a zsírt helyben

Megnyújtjuk óvatosan a megdolgozott testrészeket, mondom óvatosan, nem rángatva ide oda, hanem pár másodpercig kinyújtva és kész is. Egy edzés időtartama így kb perc alkalmanként az aerobbal együtt.

tud égetni a zsírt helyben

Edzés közben és után ne feledkezzünk meg a folyadékpótlásról sem, ami Tilos, hogy kalóriatartalmú folyadék legyen, cukrozott ital, mert akkor a munkád semmit sem ért, visszaiszod, amit ledolgoztál.

Lehet, hogy érdekel