Az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni

Az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni
A helyes anyagcsere-működés elengedhetetlen feltétele annak, hogy szervezeted megfelelő ütemben és mértékben tudja feldolgozni a bevitt táplálékot, így a karcsú alak eléréséhez is nélkülözhetetlen. Azt azonban nem nehéz észrevenni, hogy idővel - a kor előrehaladtával - az anyagcsere sebessége is csökken: míg húszas éveid elején nyugodtan megengedhettél magadnak egy nagy szelet csokitortát vagy egy hatalmas hamburgert bármilyen káros következmény nélkül, addig a harmadik x-en túl elég egy lazább hétvége ahhoz, hogy hosszú időre hűséges társakat szerezz a ragaszkodó zsírpárnácskák formájában. A kutatások szerint a nők átlagosan egy-másfél kilót híznak évente ezen jelenség miatt, ami év távlatában már jelentős súlytöbbletet takar. A stressz, a hormonváltozások, az izomveszteség, a mozgásszegény életmód, az ülőmunka és a káros szokások pedig csak tovább tetézik a bajt.

Mi okozhat lelassult anyagcserét? Hogyan gyorsíthatja fel?

Írta: T. Fodor Ildikó Nem kell gondolatban sem eltemetned a jó alakodat, amiért már elmúltál 20 és érzed, ahogy szép alattomosan kezdenek felkúszni a fölös kilók, melyek aztán semmi áron sem hajlandók leolvadni többé rólad. Az anyagcsere lelassulása ugyanis visszafordítható folyamat, és pár hasznos trükkel még fel is gyorsítható. Kövesd tippjeinket, egészítsd ki némi mozgással és fűszerezd egy könnyen betartható, rád szabott diétával. A hatás nem marad el!

Íme 5 bevált módszer az anyagcsere gyorsítására. Mitől függ az anyagcsere gyorsasága?

Anyagcsere gyorsítás – 5 bevált módszer!

Az anyagcsere sebessége függ az életkortól, a nemtől, a testtömeg összetételétől, genetikától és egészségi állapottól. Mivel a férfiak izomtömege nagyobb, mint a nőké, ezért ők nyugalmi állapotban is több kalóriát égetnek, gyorsabb az anyagcseréjük. A testtömeg összetétele ugyancsak befolyásolja a kalóriaégetés intenzitását: minél magasabb az izom aránya a zsírhoz képest a testünkben, annál hatékonyabb kalóriaégetésre képes szervezetünk.

  • Hogyan hat a fogyás a mellre
  • Fiziológiai súlycsökkenés újszülöttek meghatározásában
  • Súlycsökkentő szárnyak
  • Csuth Ágnes, családorvos A megfelelően működő anyagcsere valamennyi testi sejtet ellát mindennel, amire szüksége van, a salakanyagokat kiűzi a testből, lassan, de biztosan leépíti a fölösleges kilókat és a könnyedség érzését hagyja hátra.
  • Fogyj 3 kilót egy hét alatt!
  • Áfonya veszít a zsírból
  • Mit szüntessen meg hogy gyorsan fogyjon
  • Az olyan fűszerek használata, mint a csilipaprika vagy a bors, felturbózza az anyagcserét.

Ugyanakkor vannak olyan szerencsések, akik genetikailag gyorsabb anyagcserét örököltek. Lassító tényező, ha valakinek pajzsmirigy alulműködése van, vagy egyéb hormonális problémákkal küzd.

  • Hogyan lehet otthon zsírégetni
  • Zsíréget trel dalszövegek
  • Chevy üldözés lefogy
  • Hogyan gyorsíthatja fel?
  • Хилвар, однако, знал Олвина куда глубже.
  • Slim 40 biocom etrend
  • Eco slim fogyás
  • У кормы еще оставались следы спекшейся в лаву земли.

Hogyan gyorsíthatjuk anyagcserénket? Ha egészségesek vagyunk és nem áll fent pajzsmirigy- illetve más hormonális probléma, akkor a következők segíthetnek anyagcserénk felpörgetésében: A rendszeres súlyzós- és kardioedzések felgyorsítják az anyagcserét.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Mozogjunk hetente legalább három-négy alkalommal egy-két órát és váltogassuk a különféle edzéstípusokat, hogy a szervezetünk ne szokjon hozzá a terheléshez! Figyeljünk oda a bevitt és elégetett kalóriák egyensúlyára!

Hatályos:

Ha többet eszünk, mint amennyit elhasználunk, hízni fogunk, ha kevesebbet, akkor fogyni. Tanuljuk meg, hogy az általunk fogyasztott ételeknek milyen a kalóriatartalma és mindig kis mennyiséget együnk belőlük! Sokszor együnk, keveset!

az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni

Az egyik legnagyobb tévhit, hogy úgy próbálunk karcsúsodni, hogy kihagyunk egy-egy étkezést. Kisebb, gyakoribb étkezésekkel óránként egész nap pörgésben tartható az anyagcsere, míg ha túl ritkák az étkezések, akkor a szervezet, az energia elraktározása céljából lelassítja az anyagcserét, ráadásul az ingadozó vércukorszint farkaséhséget okoz és következő étkezésnél hajlamosak leszünk az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni enni a kelleténél.

az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni

Táplálkozzunk kiegyensúlyozottan! Étrendünk tartalmazzon vitaminban, ásványi anyagokban, rostokban gazdag zöldségeket, gyümölcsöket, de teljes kiőrlésű tésztaféléket és fehérjét egyaránt!

az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni

Az egyoldalú táplálkozás hiánybetegségekhez vezet és az emésztést is károsan befolyásolja. Pihenjünk eleget! Kutatások bizonyítják, hogy a kevés pihenés a napi 5 óra, vagy annál kevesebb időtartamú alvás károsan hat az anyagcserére.

Az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni

Ezért figyeljünk oda a nyugodt éjszakai pihenésekre! Szakértők szerint, a legrosszabb, amit tehetünk, ha gyorsítani szeretnénk az anyagcserénket, ha kihagyjuk a reggeli étkezést.

Nagyon fontos, hogy felkelés után maximum 1 óra teljen el az első étkezésig.

az anyagcsere felgyorsítása természetesen fogyni

Ne feledkezzünk meg a megfelelő folyadékfogyasztásról sem!

Lehet, hogy érdekel